Oceniać będę:
- wykonanie logo –
pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania
- prezentację multimedialną –
zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
- współpracę w grupie –
zaangażowanie członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast ocena
indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie wypełnicie
ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2 pkt.)
|
Pełne
(3-4 pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania
logo
|
Praca ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy
ucznia.
|
Praca wykonana starannie, estetycznie.
|
Posiada cechy dobrego logo, wykonana
estetycznie,cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
|
1-6
|
Zawartość
merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis
kilku najważniejszych narzędzi programu, nie jest on jednak poparty przykładami.
|
Zawiera opis najważniejszych narzędzi programu,
pokazane są zastosowania najciekawszych efektów, informacje są poprawne
merytorycznie.
|
Informacje poprawne merytorycznie, spójne, pokazano
zastosowanie różnorodnych narzędzi programu CorelDraw.
|
1-6
|
Estetyka i
pomysłowość
prezentacji |
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt
duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
|
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne
zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
|
Staranne i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne
formy multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1-6
|
Sposób przekazu
prezentacji
|
Monotonny sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz
mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla
odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o
dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania
zadawane przez słuchaczy.
|
1-6
|
Umiejętność
współpracy
w grupie |
Niezbyt dobra współpraca w grupie, nierówny podział
pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział
zadań pomiędzy członków grupy.
|
Doskonała współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich
członków grupy.
|
1-6
|
Skala ocen
|
Ilość
punktów
|
celujący
|
29-30
|
bardzo dobry
|
28-26
|
dobry
|
25-22
|
dostateczny
|
21-15
|
dopuszczający
|
14-9
|
niedostateczny
|
8-0
|